Gebruik het beeldmerk en de pay-off naast je eigen logo, op een folder, website of vlag. Hieronder vind je een aantal voorbeelden van hoe het logo al is ingezet door collega-ondernemers.
Bij de opening van het toeristisch seizoen 2017 is de nieuwe huisstijl voor de samenwerking voor toeristische ondernemers* binnen de gemeente Medemblik gepresenteerd.
Hoe meer ondernemers meedoen, hoe krachtiger dit wordt. Een vloot is nu eenmaal beter zichtbaar dan een enkel scheepje. Ondernemers kunnen zo krachten bundelen en onder één vlag varen. Mét behoud van eigen identiteit.
Aanleiding
Een uitgebreide toelichting over de aanleiding van de ontwikkeling van een gezamenlijke huisstijl lees je in het huisstijlhandboek.
De toolkit kun je downloaden door onderop de pagina op het logo te klikken.
Hulp bij toepassen huisstijl
In opdracht van CentrumVisieMedemblik/Gemeente Medemblik heeft het nieuwe creatieve Medemblikker collectief WestFris een beeldmerk ontworpen. Er is getracht om een zo breed mogelijk inzetbaar beeldmerk te creëren, zodat alle ondernemers van Gemeente Medemblik hier gratis gebruik van kunnen maken. Wil je hulp bij het toepassen van de huisstijl? Neem contact op via info@westfris.nl.
Vragen over toeristische samenwerking
Voor overige vragen over samenwerking op gebied van toerisme kun je terecht bij toeristisch marketing coördinator Maaike Steltenpool via maaike@rijkaanverhalen.nl of 06-19382707.
*Onder toeristische ondernemers verstaan we iedereen die bij toerisme betrokken is op (semi-)professionele wijze. Dus ook musea en theetuinen, om enkele voorbeelden te noemen.